-KABOOM-




Plötsligt händer det! 
Nästan på årsdagen sedan jag begav mig mot Japan för första gången i mitt liv beslöt jag mig härom dagen för att äntligen ta upp bloggandet igen!

 Sedan mitt sista inlägg har jag flyttat in i studentkorridor, mött en otroligt mängd trevliga människor,
börjat jobba på Tallink Silja som check-in:are, skaffat en egen symaskin och gått med i Studentrådet på Orientaliska instutionen.
För kampen om att få åka tillbaka till Japan fortskrider. Och ett gyllene tillfälle närmar sig...

I stort sett kommer min blogg denhär gången genomsyras av min vardag, på jobbet och skolan, mina syprojekt och ett och annat fangirl-anfall (räkna med det!) men även de händelser som fortfarande icke blev skrivna från min Japan-vistelse i Kobe.

Tack för visat intresse! 








Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

祭りだー!!!

Ah, Matsushima!

Mein Campus