Skrattyoga är bra för själen!



Jag är en sådan person som skjuter upp saker till allra sista minuten, procrastinator på Masternivå. Men jag gillar också att vara väl förberedd. Så min lördagskväll har gått ut på att kolla på videos på Youtube om hur det är att bo/studera i Japan.

Och jag har fått en hel del matnyttig information.

Nu vet jag hur man skickar ett sms med en japansk telefon.
En Kirin ビール kostar 284 円 i en japansk convenience store.
Och att japanska tjejer väldigt sällan använder ballerinaskor utan högklackat. Vilket kanske dock inte är så konstigt med tanke på medellängden i landet.

Nu ska jag avnjuta min nästsista finska öl.
Det är tur att det bara är söndag imoron, för jag har shitloads med saker som ska göras...


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

祭りだー!!!

Ah, Matsushima!

Mein Campus