Utan internet, inget liv




Sitter just nu på skolan eftersom jag inte har internet på rummet än.

Mitt rum fick jag igår, vilket är stort men det stinker KÅL! Och kudde och täcke fanns det inte heller. Så jag skulle ljuga om jag sa att de var en behaglig första natt. Men jag bor på högsta våningen och utsikten är underbar!

Alla har varit jättesnälla, de andra utbytisarna är roliga och det har varit roligt att prata med de japanska eleverna.

Skolan är inte så stor men det är mysigt område. På torsdag ska jag med min mentor och fixa bankkonto och förhoppningsvis en telefon så småningom. Man är verkligen helt handikappad utan en telefon! Speciellt utan väckningsalarm...
Men för att få en telefon måste man ha ett alien registration card. Man är inte bara utlänning man är en alien :p

Förhoppningsvis kan jag få internet på rummet snart så kan jag börja ladda upp bilder, det finns en hel del!


Kommentarer

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

祭りだー!!!

Ah, Matsushima!

Mein Campus